پوشیدن سوتین در سنین نوجوانی
Wearing a bra during adolescence

پوشیدن سوتین در سنین نوجوانی

احتمالا در حال حاضر که عنوان این محتوا شما را برای مطالعه آن جذب کرده، دوستان شما همگی سینه‌ای صاف دارند، اما شما در حال بلوغ کامل هستید و همین مسئله مورد رنجش شما شده است. پوشیدن سوتین در سنین نوجوانی تجربه‌ای است که برای هر خانمی پیش آمده و در اولین روزها خیلی از آنها احساس بد یا شاید خجالت آوری در مورد این مسئله داشته باشند.

چطور با پوشیدن سوتین در سنین نوجوانی کنار بیاییم؟

خرید سوتین شاید در ابتدا کار ساده‌ای باشد. به بازار فروش لباس زیر یا فروشگاه آنلاین رفته و در نهایت چند مدل از سوتین‌های مختلف را خریداری می‌کنید. اما مسئله مهمی که وجود دارد این است که چطور در سنین نوجوانی که سینه‌های ما تازه رشد کرده و در حال گذر از بلوغ هستیم، با پوشیدن سوتین کنار بیاییم؟

پوشیدن سوتین مناسب

اولین چیزی که برای غلبه بر خجالت پوشیدن سوتین وجود دارد انتخاب سوتین مناسب است.

-زیر سینه خود را اندازه بگیرید.

-اندازه روی سینه خود را بگیرید.

-اندازه کاپ سینه را محاسبه کنید.

-از یک دوست قابل اعتماد کمک بگیرید.

-چند نوع مختلف سوتین را امتحان کنید.

-سوتینی بپوشید که زیر لباس‌هایتان مشخص نشود.

برخورد با دوستانتان

روابط دوستی بهترین گزینه برای کنار آمدن با پوشیدن سوتین در سنین نوجوانی و کارهای مختلف دیگری هستند. در چنین شرایطی هم شما می‌توانید به آنها کمک کنید و هم اینکه از کمک آنها پیرامون مسائل مختلف کمک بگیرید.

سعی کنید در همه مسائل منبع اطلاعاتی و گوگلی برای دوستان خود باشید. شاید شما زودتر از آنها پوشیدن سوتین را آغاز کردید و احتمالا از این موضوع هم خجالت می‌کشید. بنابراین آنها در مورد این مسائل کنجکاو شده و از شما سوالات مختلفی را خواهند پرسید. سعی کنید از جواب دادن به آنها فرار نکنید و به آنها در مورد مسائل مختلف مثل راهنمایی برای خرید سوتین و اتفاقاتی که در بدنتان رخ می‌دهد کمک کنید.
از دختران دیگر حمایت کنید، حتی اگر رابطه‌ی دوستی با آنها نداشته باشید. اگر کسی آنها را اذیت می‌کند از آنها دفاع کنید. به آنها کمک کنید یاد بگیرند که چگونه با مادر یا عمه خود صحبت کنند. همین موضوع خود می‌تواند باعث ایجاد یک رابطه دوستی جدید شود.

در مورد رشد بدن خود بیاموزید

-با بزرگسالی که به آن اعتماد دارید صحبت کنید.
-بخواهید مکالمه خصوصی بماند.
-از خواهر و برادر کمک بخواهید.
-کتابی در مورد پیشرفت خود بخوانید.
-تصویر ذهنی مثبت از بدن خود ایجاد کنید.

 

شما کاربران عزیز می توانید برای خرید لباس زیر زنانه ، شورت زنانه ، سوتین و همچنین سوتین ورزشی ، از فروشگاه اینترنتی یگیما اقدام کنید.

نظرات (2)

نگین

مطلب به شدت آموزنده ای بود ، خواهش میکنم از این دست مطالب بیشتر منتشر کنید ، با سپاس فراوان