ترفندهایی برای استفاده از سوتین
Tips for using a bra

ترفندهایی برای استفاده از سوتین

وقتی صحبت از ساده‌تر کردن زندگی می‌شود، همه از ابعاد مختلفی به این قضیه نگاه می‌کنند و شاید به فکر هیچکس نرسد که مگر می‌شود با ترفند لباس زیر هم تغییراتی در زندگی ایجاد کرد؟

در ادامه این مطلب می‌خواهم به معرفی چند راهکار ساده در قالب ترفندهایی که شاید اصلا فکرش را هم نکنید بپردازم که کمک می‌کند ضمن ساده‌تر کردن زندگی، در هزینه‌های خود صرفه جویی کرده و ارتباط بهتری هم با لباس زیر خود داشته باشید. با یگیما همراه باشید.

۱. لباس زیر را بر اساس نوع آن مرتب کنید.

حتی اگر فرض کنیم فردی منظم هستید و سوتین‌ها و شورت خود را در کشو مشخصی ساماندهی می‌کنید، در مواقعی که عجله دارید یافتن آنها دردسر برای شما به‌دنبال خواهد داشت. سریع به دنبال زیر و رو کردن لباس‌های خود هستید تا گزینه مورد نظر را انتخاب کنید و در این بین احتمالا کشو را کلا به هم بریزید؛ در خانواده‌هایی که پسر نوجوان دارند، تا جای ممکن سعی می‌شود تا لباس زیر جزو حریم شخصی طبقه‌بندی شود.

۲. از توری مخصوص شستشوی لباس زیر استفاده کنید.

بالا بردن طول عمر لباس زیر با توجه به شرایط اقتصادی موجود چیزی است که همه خانم‌ها به آن نیاز دارند، بنابراین توصیه ما قبل از هر چیزی این است که از شستشوی دستی به جای شستشوی ماشینی استفاده کنید.

۳. سوتین مناسب خود را پیدا کنید.

برای هر خانمی مهم است که روی یک سوتین راحت و مناسب سرمایه‌گذاری کند. اگر هنوز در یافتن سوتین مناسب خودتان موفق عمل نکردید، یک راه ساده این است که بهترین سوتین موجود خود را به تن کرده و سپس به کمک برخی ابزار ببینید که چه نوع سوتینی مناسب شماست.

۴. از اکسسوری لباس زیر غافل نشوید.

وقتی کلی هزینه صرف خرید لباس زیر می‌کنید، آخرین چیزی که متصور هستید برای شما رخ ندهد این است که همه این هزینه‌ها هدر برود و به چیزی که می‌خواستید نرسید! خوشبختانه ابزارهای مختلفی در قالب اکسسوری لباس زیر وجود دارند که به شما در حل این مشکلات کمک می‌کنند.

۵. از ست لباس زیر استفاده کنید.

یک راه ساده این است که به جای خرید جداگانه که باعث می‌شود کمد لباس هزار رنگی هم داشته باشید، از ست لباس زیر استفاده کنید. این ست‌ها دارای طراحی یکسان از نظر رنگ‌بندی و تزیین هستند که به شما در چنین مواقعی کمک زیادی می‌کنند.

توصیه می‌کنم که از این ترفندها تا جایی که می‌توانید استفاده کنید تا سبک زندگی متفاوت‌تری را در دنیای لباس زیر تجربه کنید.

مطالب مرتبط:
چه سوتین هایی را باید فورا دور بیندازیم؟
بستن زیادِ سوتین موجب افتادگیِ پستان در زنان میشود؟